A flexible program of study in multiple aspects of digital communication and culture, including the latest developments in internet platforms, social media, research tools, digital audiences, mobile media, online governance, cross-media creative and games. Who is it for? The program is aimed at people pursuing careers in fields where digital media are bringing the greatest changes. These include media, education, museums, web, marketing, publishing, creative industries, social media, mobile media, communications and computer games.
Career paths: Graduates are employed as: creatives, journalists, educators, strategists ,policymakers in technology domains .They also work in a range of technologically mediated industries and organisations including: media, the public sector, advertising, education, museums, culture, entertainment, telecommunications, IT ,games.
นี่เป็นตัวเลขโดยเฉลี่ย กรุณาติดต่อสถาบันเพื่อเชคความถูกต้อง
25 June 2024
รายละเอียดเพิ่มเติม
เริ่มเรียน
29 กรกฎาคม 2024
The University of Sydney
Camperdown/Darlington Campus,
Level 4, Jane Foss Russell Building G02 City Road,
THE UNIVERSITY OF SYDNEY,
New South Wales,
2006, SYDNEY, Australia
Admission to candidature for the Graduate Certificate in Digital Communication and Culture requires: a bachelor's degree from the University of Sydney or equivalent institution; or equivalent professional experience in a relevant field.
IELTS: A minimum result of 7.0 overall and a minimum result of 6.0 in each band; TOEFL - IBT score: A minimum result of 96 overall including a minimum result of 17 in Reading, Listening and Speaking and 19 in Writing; Pearsons Test of English: A minimum result of 68 overall and a minimum result of 54 in each band
กรุณาเช็คระดับ IELTSของคอร์ส ที่คุณต้องการสมัครให้ถูกต้อง
มหาวิทยาลัยอันดับ 4 ของโลกและอันดับ 1 ของออสเตรเลียด้านโอกาสการได้งานของผู้สำเร็จการศึกษาจากการจัดอันดับโอกาสการได้งานของผู้สำเร็จการศึกษา 2022 โดย QS