ฉันจะได้เรียนเกี่ยวกับ

In the Tourism - Travel Services Management program you gain the skills you need to launch a career in one of the most significant aspects of the tourism sector: the travel industry. This is an industry that enables both outbound and inbound tourism, which in Canada is expected to climb to more than $293 billion in goods and services by 2030, according to Tourism HR Canada, a labour market intelligence organization.

In your Travel Services Management courses, you will come to see that even if individuals and corporations plan their travel online, there is still a heavy dependence on skilled workers behind the scenes to make essential connections and relationships to sustain this global distribution network.

Demand for graduates from this program is so significant that it was designed to be delivered in an accelerated, three-consecutive-semesters model - with an integrated industry field placement.

Program Highlights

  • The Association of Canadian Travel Agents/Canadian Institute of Canadian Travel Counsellors (ACTA/CITC) has endorsed this program. As such, you have the option to write ACTA/CITC certification exam (additional cost).
  • You receive a certificate in travel insurance, Cruise Line International Association (CLIA) education certificate and Travel Industry Council of Ontario (TICO) certification.
  • Apollo and Sabre computerized reservation system training is included in the Travel Services Management program.
  • You are presented with volunteer opportunities at major tourism and travel industry trade shows and events.
  • The program includes the option to partake in an international field trip that provides experiential learning opportunities (additional cost).
  • There are frequent opportunities for networking with industry partners through guest speakers and field trips.

Career Outlook

  • Sales and Marketing Coordinator
  • Travel Counsellor
  • Tourism Consultant
  • Ticketing Agent
  • Tour Operator
  • Cruise Line Recreational Coordinator
  • Tour Guide/Escort
  • Airport Customer Service Agent

Areas of Employment

  • Sales and marketing
  • Inbound tour operations
  • Tour companies
  • Car rental companies
  • Rail companies
  • Tourist boards
  • Groups and incentives

คอร์สนี้อยู่ในคณะอะไร ?

School of Hospitality, Tourism and Culinary Arts

ตัวเลือกคอร์ส

เต็มเวลา (2 ปี)

ค่าเรียน
CAD$13,283.00 (305,779 ฿) ต่อปี
Tuition is based on two semesters, beginning Fall 2017.

นี่เป็นตัวเลขโดยเฉลี่ย กรุณาติดต่อสถาบันเพื่อเชคความถูกต้อง

เริ่มเรียน

ประมาณ มกราคม, กันยายน 2020

สถานที่

Progress Campus

941 Progress Avenue,

TORONTO,

Ontario (ON),

M1G 3T8, Canada

ข้อกำหนดในการสมัคร

สำหรับนักเรียนนานาชาติ

Academic Requirements

  • Ontario Secondary School Diploma (OSSD) or equivalent, or mature student status (19 years or older)
  • English Grade 12 C or U, or equivalent (minimum grade required) or take the Centennial College English Skills Assessment for Admission.

English Language Requirements:

  • A TOEFL score of 550 (paper-based) or 80+ (internet based with no test below 20)
  • IELTS (Academic) score of 6.0+ (with no single test score below 5.5)
  • CAEL (Canadian Academic English Language Assessment) with an overall band score of 60
  • Pearson Test of English (Academic) score of 51 plus
  • ITEP (International Test of English Proficiency) score of 3.7 plus.
ชอบมหาวิทยาลัยนี้

เกี่ยวกับมหาวิทยาลัยนี้

นายจ้างกว่า 94% มีความพึงพอใจถึงพึงพอใจมากในการจ้างงานนักศึกษาที่จบการศึกษาจากมหาวิทยาลัยเซ็นทินัล

  • หนึ่งในสถาบันการศึกษานานาชาติในแคนนาดา
  • นักศึกษาจะได้รับประโยชน์จากหลักสูตรตามความต้องการของตลาดแรงงาน
  • ศูนย์บ่มเพาะผู้ประกอบการที่ได้รับรางวัลระดับชาติ
  • สิ่งอำนวยความสะดวกด้านการศึกษาที่สะท้อนสภาพแวดล้อมการทำงานที่เ