เรียนต่อช่วงโควิค-19: คอร์สนี้ สอนแบบเรียนที่มหาลัยผสมออนไลน์ คอร์สเริ่มด้วยออนไลน์ และเรียนที่มหาลัยภายหลัง ดูรายละเอียด

ฉันจะได้เรียนเกี่ยวกับ

Students are given a thorough grounding in current theoretical brand management concepts, marketing models, and tools, as well as new ways of analysing, assessing and developing brand strategies, campaigns and insights.

Why Study Global Brand Management at Griffith College

Our MSc in Global Brand Management programme is available on either a full or part-time basis over a 1 or 2.5 year period respectively and is focused on developing students' understanding, insights and skills to enable them to become an invaluable resource to global brands in a dynamic and rapidly changing world.

  • Students will gain knowledge and understanding of key areas of international business management.
  • Students will apply learning to real and complex problems experienced by global brands and use their knowledge to find creative solutions.
  • Visiting Global Brand Teams devise and monitor real-life practical assignments enabling students to prove themselves on global assignments and gain the confidence, skill and experience to further their personal and professional development in this field.
  • Students have the opportunity to further their studies by enrolling on our MBA in International Business.
  • A highly practical learning approach taught by a Graduate Business School lecturing team with outstanding industry experience.

คอร์สนี้อยู่ในคณะอะไร ?

Graduate Business School

ตัวเลือกคอร์ส

เต็มเวลา (1 ปี)

ค่าเรียน
€14,000.00 (฿ 503,608) ต่อปี
เริ่มเรียน

ประมาณ กันยายน 2021

สถานที่

Griffith College Dublin

South Circular Road,

Dublin,

Republic of Ireland

ข้อกำหนดในการสมัคร

สำหรับนักเรียนไทย

Applicants must have completed an undergraduate degree or equivalent and/or relevant work experience. Applicants must submit English language proficiency certificates (e.g. IELTS/TOEFL) if applicable.

สำหรับนักเรียนนานาชาติ

Applicants must normally hold an approved honours degree, to at least H2.2 level, in a marketing or business related discipline, or equivalent qualification from an approved tertiary/or professional institution.

Non-business graduates or candidates with substantial work experience may apply but will be subject to interview.

กรุณาเช็คระดับ IELTSของคอร์ส ที่คุณต้องการสมัครให้ถูกต้อง

ชอบมหาวิทยาลัยนี้