ฉันจะได้เรียนเกี่ยวกับ

If you are interested in a commercial career with a connection to food, then this BSc Food Marketing and Business Economics is the degree for you.It develops skills in business management, marketing and economics designed to address key food industry challenges. You will have the chance to apply these skills to live food business problems. Working as part of a team, you will develop a research proposal to address a real food business brief, carry out the research and present your findings to the company. If you're thinking of starting your own food business, this course also offers opportunities to gain entrepreneurial skills and insight.An exciting part of the course is a marketing research project, which enables you to work as a consultant for a real food business. Working as part of a team, you will develop a research proposal to address the client’s brief, carry out the research and present your findings to the company. Past projects have included a review of the pre-packed chilled deserts category for Waitrose and fairtrade awareness for the Day Chocolate Company. Other clients have included Sainsbury's, Hotel Chocolat, Procter & Gamble, Mars and United Biscuits.During your final year, you will complete a dissertation on a food-related topic that covers at least one of the three major disciplines of the course (business management, marketing and economics). In the past, these have covered topics as varied as food insecurity in The Gambia and the importance of corporate ownership in consumer choice.You have the option of studying this degree over four years with a placement year in industry or study abroad.**Careers**As a graduate of this course you will leave with a range of specialist and transferable skills, including tools for market and business analysis, qualitative and quantitative research enquiry, and an understanding of consumer behaviour and marketing and business strategy.You will be well-placed to move into a range of key business roles within the food industry and other sectors. These can include marketing, brand management, category management, retail management, supply chain management, sales, buying, policy analysis and production development. Previous students have gone on to work for a wide range of companies, both big and small, including Mars, Sainsbury's, Kellogg's, Unilever, and Heineken.Alternatively, you may choose to move into other careers, such as banking, accountancy or teaching. This degree is also an ideal stepping-stone for postgraduate study.

คอร์สนี้อยู่ในคณะอะไร ?

School of Agriculture, Policy and Development

ตัวเลือกคอร์ส

เต็มเวลา (4 ปี)

ค่าเรียน
£16,890.00 (660,201 ฿) ต่อปี
ค่าธรรมเนียมปกติ

นี่เป็นตัวเลขโดยเฉลี่ย กรุณาติดต่อสถาบันเพื่อเชคความถูกต้อง

เริ่มเรียน

ตุลาคม 2020

สถานที่

Main Site

Room 208,

Pepper Lane,

Reading,

Wokingham,

RG6 6AH, England

ข้อกำหนดในการสมัคร

สำหรับนักเรียนสหรัฐอเมริกา

Students with US High School Diploma with GPA of 3.0/4.0 will be considered for entry onto International Foundation Programme. We do accept several combinations of qualifications for students who completed the High School Diploma but generally we consider the following common combinations: High School Diploma with a minimum GPA of 3.0 and grades ranging from 444 - 555 in three Advanced placement tests Or High School Diploma with a minimum GPA of 3.0 and scores ranging from 600 - 700 in three SAT Subjects Tests. A levels/AS levels or International Baccalaureate (IB) or other International qualications will also be considered. Please refer the university website for details of the English Language requirements for entry to individual undergraduate degree programmes.

เชคตารางสอบไอเอลที่ศูนย์ IELTS ใกล้บ้านคุณ

กรุณาเชคระดับไอเอลของคอร์สที่คุณต้องการสมัครให้ถูกต้อง

ชอบมหาวิทยาลัยนี้

เกี่ยวกับมหาวิทยาลัยนี้

มหาวิยาลัยรีดดิ้งมุ่งมั่นในการสร้างให้เป็นสถานที่ที่ยอดเยี่ยมในการเชื่อมโยงสู่ภาคธุรกิจและทุ่มเทในด้านการวิจัยและการสอน

  • อยู่ในกลุ่มมหาวิทยาลัยที่ดีที่สุด 200 ลำดับของโลก
  • มากกว่า 350 หลักสูตรในระดับปริญญาตรีและปริญญาโท-เอก
  • งานวิจัยกว่า 98% ได้รับการตีพิมพ์ในระดับนานาชาติ
  • นักศึกษากว่า 17,000 คนจากกว่า 150 ประเทศ