ฉันจะได้เรียนเกี่ยวกับ

Fashion is an international industry, influencing a growing number of products and services. This distinctive programme helps you to develop both traditional and digital skills and expertise in fashion brand development and communication to succeed in this exciting and dynamic industry.

The programme explores the key aspects of international fashion branding through both traditional and digital practices. You will gain a thorough understanding of areas such as brand management and marketing, fashion brand development and promotion, fashion buying and visual merchandising in retail, and sustainable fashion. In year 4, you will gain a strategic view of the fashion industry, with a focus on internationalisation strategy within the context of communication and branding.

We will support you as you discover and develop your digital skills in an increasingly popular and important part of fashion brand development in the industry, with fashion creation software such as Adobe Creative Suite and Lectra. This provides you with relevant industry skills and allows you to develop a portfolio of creative work across all four years of study.

We work hard to organise guest lectures from fashion practitioners and industry leaders to talk to students, giving you an invaluable insight into the connection between theory and practice. We have strong links with a wide range of major fashion companies, including: Cruise, USC, House of Fraser, Reiss, John Lewis, Schuh, Johnstones of Elgin, Eleganza Sposa, Strathberry, M&Co, 18 Montrose, Next, GANT and Cortefiel.

Assessment

Our approach to the learning, teaching and assessment of our students is tailored to the needs of fashion branding, so we adopt a wide range of learning and teaching methods to ensure not only that you will gain the necessary knowledge and understanding of the fashion world, but also develop your intellectual and personal skills.

Teaching Methods

We employ a combination of traditional, contemporary and creative methods in our teaching; extending to online tests, visual essays using computer aided design technology and live fashion industry projects.

The career development of our students begins on entering GCU, with modules focusing on personal development and self-promotion in the fashion industry.

คอร์สนี้อยู่ในคณะอะไร ?

Department of Business Management

ตัวเลือกคอร์ส

เต็มเวลา (4 ปี)

ค่าเรียน
£12,250.00 (481,452 ฿) ต่อปี
ค่าธรรมเนียมปกติ

นี่เป็นตัวเลขโดยเฉลี่ย กรุณาติดต่อสถาบันเพื่อเชคความถูกต้อง

เริ่มเรียน

14 กันยายน 2020

สถานที่

Main Site

Cowcaddens Road,

Glasgow,

Glasgow, City Of,

G4 0BA, Scotland

ข้อกำหนดในการสมัคร

สำหรับนักเรียนสหรัฐอเมริกา

Students need to have High School Graduation Diploma completed with a G.P.A of 2.7 plus one of the following: ACT Composite score of 24 minimum; SAT (post March 2016) - score of 1000 minimum; SAT (pre March 2016) - score of 1500 minimum; AP’s - Generally we are looking for 2 Advanced Placements at minimum grade 3; 2 SAT Subject Tests at a minimum score of 500. For some programmes across our academic schools, we will require ACT or SAT combined with AP’s or SAT subject tests at higher grades or in specific subjects.

เช็คตารางสอบ IELTS ที่ศูนย์ IELTSใกล้บ้านคุณ

กรุณาเช็คระดับ IELTSของคอร์ส ที่คุณต้องการสมัครให้ถูกต้อง

ชอบมหาวิทยาลัยนี้

เกี่ยวกับมหาวิทยาลัยนี้

มหาวิทยาลัย Glasgow Caledonian (GCU) เป็นมหาวิทยาลัยที่ได้รับรางวัลมากมาย ตั้งอยู่ในเมืองที่มีสีสันของสก๊อตแลนด์

  • ความยอดเยี่ยมทางวิชาการที่โดเด่น
  • ฝ่ายบริการสนับสนุนนักศึกษาที่ยอดเยี่ยม
  • สิ่งอำนวยความสะดวกระดับชั้นนำ
  • วิทยาเขตในเมืองตั้งอยู่ในพื้นที่น่าสนใจ