ฉันจะได้เรียนเกี่ยวกับ

When you wear your favorite outfit, sip your latte, or download that catchy song of the moment, you are touching the result of marketing. Behind the design of the clothing, the roasted flavor of your coffee, and the interface of your music website are creative brand managers, savvy market researchers, and problem-solving sales reps, along with scores of other strategic marketers. They delve deep into consumer lifestyles, they identify niche markets, and they analyze consumer insights to understand how consumers interact with the world and use the products that they encounter.

Our bachelor’s degree in marketing explores all these issues and more. As a student, you’ll engage in every aspect of the marketing world and immerse yourself in hands-on learning and internships.

Our Two Centers

Your experiential learning begins with our two outstanding centers:

The Center for Professional Selling: One of just 23 full members of the University Sales Center Alliance, this center provides hands-on learning and networking opportunities, including a national sales competition, the nation’s largest sales job fair, and access to sales professionals.
The Center for Advancement of Digital Marketing and Analytics: A hub for cutting edge social media tactics and trends, this center’s focal point is the Social Media Lab—which equips students with digital marketing and analytics skills—and Social Media Center—which supports Nonmedia, our student-run marketing agency serving Ball State and its business community clients.

Major Requirements

Our curriculum explores the full spectrum of marketing, including advertising and sales, social media, product design, buyer expectations, and managing customer needs while creating and maintaining relationships with customers and suppliers.

Credits

Total: 120

University Core Curriculum
42 credit hours of undergraduate business foundation courses
27 credit hours of specialized marketing coursework

Classes You Will Take

A few of the classes you will take include:

Consumer Behavior
Professional Selling
Marketing Research and Analytics
Marketing Strategy

What Can You Do with a Degree in Marketing?

An undergraduate degree in marketing from Ball State will open up varied opportunities in such career fields as:

advertising
insurance sales
Internet marketing
marketing communication
product/brand management
professional selling
retail management and sales
social media marketing

คอร์สนี้อยู่ในคณะอะไร ?

Miller College of Business

ตัวเลือกคอร์ส

เต็มเวลา (120 ชั่วโมงเรียน)

ค่าเรียน
US$24,794.00 (771,564 ฿) ต่อปี
Tuition based on (12-18 credit hours per semester)

นี่เป็นตัวเลขโดยเฉลี่ย กรุณาติดต่อสถาบันเพื่อเชคความถูกต้อง

เริ่มเรียน

ประมาณ สิงหาคม 2020

สถานที่

Miller College of Business

Whitinger Business Building, room 100,

MUNCIE,

Indiana,

47306, United States

ข้อกำหนดในการสมัคร

สำหรับนักเรียนสหรัฐอเมริกา

You should apply as a freshman undergraduate student if: you have completed or will complete high school or secondary school before the semester you apply to start; you have not attended a university, college, or other postsecondary institution; you wish to earn a bachelor’s degree.

สำหรับนักเรียนนานาชาติ

You should apply as a freshman undergraduate student if: you have completed or will complete high school or secondary school before the semester you apply to start; you have not attended a university, college, or other postsecondary institution; you wish to earn a bachelor’s degree

Required Scores to demonstrate English Proficiency: TOEFL iBT 79; IELTS 6.5 Band; Pearson's PTE 53

เช็คตารางสอบ IELTS ที่ศูนย์ IELTSใกล้บ้านคุณ

กรุณาเช็คระดับ IELTSของคอร์ส ที่คุณต้องการสมัครให้ถูกต้อง

ชอบมหาวิทยาลัยนี้

เกี่ยวกับมหาวิทยาลัยนี้

มหาวิทยาลัยได้รับการจัดอันดับให้เป็นหนึ่งในสถาบันการศึกษาที่ดีที่สุดใน Midwest เป็นเวลา 15 ปีโดย Princeton Review

  • หลักสูตรปริญญาตรี ปริญญาโท/เอก และวิชาชีพกว่า 250 หลักสูตร
  • สิ่งอำนวยความสะดวกด้านการเรียนรู้ได้มาตรฐานอุตสาหกรรม
  • เครือข่ายศิษย์เก่าทั่วโลกเกือบ 200,000 คน
  • อัตราส่วนนักศึกษาต่อคณาจารย์อยู่ที่ 16:1