Doctor of Philosophy (PhD) in Business Administration, Concentration in Marketing

อเมริกา

1

ฉันจะได้เรียนเกี่ยวกับ

Marketing involves creating and exchanging valuable information to fulfill human and social needs. The field of marketing delves into the methods of generating, communicating, and providing value while also overseeing customer relationships in a manner that advantages both the organization and its stakeholders. Key areas of focus within marketing include marketing theory, strategic marketing, consumer behavior, research techniques, and measurement/research design.

Program Overview

To excel in the Area of Marketing, students must possess scholarly competence and actively contribute to the advancement of the marketing field through research efforts. This implies a broad knowledge of the subject and its literature, as well as a detailed understanding of current research in a specific sub-area of marketing. Students will complete both core marketing courses and specialized courses, which can be tailored to meet individual objectives and interests with the guidance of a faculty advisor.

Content-area concentration

With the consent of their faculty advisors, students can choose a content-area concentration that matches their interests and career aspirations, such as getting hired, promoted or tenured. Typical concentrations include marketing strategy and consumer behavior. Marketing seminar courses will touch each of these content areas depending on the particular specializations of each faculty member teaching the course.

คอร์สนี้อยู่ในคณะอะไร ?

Rawls College of Business

ตัวเลือกคอร์ส

เต็มเวลา (60 ชั่วโมงเรียน)

ค่าเรียน
US$21,180.00 (฿ 770,098) ต่อปี
Tuition and fees are based on the minimum full-time load of 18 hours per academic year (9 hours per long term). The actual cost of attendance will vary based on hours taken per semester and additional course- and program-specific fees. It is the student's responsibility to confirm with their department how many hours will be required to take each semester and to plan accordingly.

นี่เป็นตัวเลขโดยเฉลี่ย กรุณาติดต่อสถาบันเพื่อเชคความถูกต้อง

เริ่มเรียน

ประมาณ มกราคม 2025

สถานที่

Rawls College of Business

703 Flint Avenue,

LUBBOCK,

Texas,

79409, United States

ข้อกำหนดในการสมัคร

สำหรับนักเรียนอเมริกา

The Rawls College of Business requires that doctoral students must maintain at least a 3.20 GPA. The GPA is computed on all graduate courses included on the degree program. Students falling below a 3.2 GPA will be subject to probationary action.

สำหรับนักเรียนนานาชาติ

The applicant must have earned a bachelor’s degree from a regionally accredited institution in the United States or its equivalent from a foreign institution.

Test of English as a Foreign Language (TOEFL) - The minimum TOEFL score required is 79.

International English Language Testing Service (IELTS) - The minimum IELTS required score is an overall band score of 6.5 on the Academic version.

Pearson Test of English Academic (PTE Academic) - The minimum required PTE Academic score is 60.

Cambridge C2 Proficiency Test (Cambridge CPE) - The minimum required Cambridge CPE grade is a score of 180 or above.

Cambridge C1 Advanced Proficiency Test (Cambridge CAE) - The minimum required Cambridge CAE grade is a score of 175 or above.

Recommended deadlines for international students are as follows:

January 15 for Fall and Summer semesters

July 15 for Spring semesters

กรุณาเช็คระดับ IELTSของคอร์ส ที่คุณต้องการสมัครให้ถูกต้อง

ชอบมหาวิทยาลัยนี้

ข้อมูลน่าสนใจ Texas Tech University

TTU เป็นสถาบันการศึกษาระดับ Carnegie Tier One ด้วยประสบการณ์ด้านวิชาการอันดีเยี่ยม, โอกาสการวิจัยมากมายและชุมชนที่สนับสนุนการเรียน

  • มหาวิทยาลัยการวิจัยของรัฐในเมือง Lubbock รัฐ Texas
  • หลักสูตรมากกว่า 250 หลักสูตรที่เปิดสอนใน 13 วิทยาลัยและคณะวิชา
  • ประชากรนักศึกษาอันหลากหลายด้วยนักศึกษาจากมากกว่า 100 ประเทศ
  • คณาจารย์คุณวุฒิสูงที่มีส่วนร่วมทำงานวิจัยอย่างต่อเนื่อง

ติดต่อเรื่องเรียนต่อ