ฉันจะได้เรียนเกี่ยวกับ

Saint Louis University's Department of Communication Sciences and Disorders offers a Master of Arts (M.A.) degree in speech-language pathology. The program is accredited by the Council on Academic Accreditation (CAA) for the American Speech-Language-Hearing Association (ASHA). It is a two-year, six-semester program which starts in the summer semester. The program is designed to prepare professionals to provide evidence-based high-quality services to persons with communication and swallowing disorders. A focus of the program is to develop clinicians who are prepared to serve culturally and linguistically diverse populations across the life span.

SLU's Master of Arts in communication sciences and disorders is a two-year graduate program with a typical class size of 30 to 40 students. Over the past three years, the program’s graduation rate is 97 percent, while the Praxis pass rate and the employment rate of the graduating class is 100 percent. All graduate students must complete 46 credits, including a required clinical practicum each term. The program is six semesters, including two summers. Students begin the program in the summer.

Curriculum Overview

SLU's program is six semesters, including two summers. Students begin in the summer.

All graduate students must complete 46 credits, including a required clinical practicum each term. Research students will also complete a thesis for six elective credits.

Students must enroll in five terms (semester or summer) of zero-credit clinical practicum during their study. Additionally, six credits of off-campus clinical practice are completed during the last semester of study.

Other required courses include:

  • Experimental Design
  • Phonological Development and Disorders
  • Assessment/Management of Social Communication Disorders
  • Augmentative and Alternative Communication
  • Language I and II
  • Fluency Disorders
  • Dysphagia
  • Voice Disorders
  • Cleft Palate and Craniofacial Anomalies
  • Neurogenic Communication Disorders in Adults
  • Motor Speech Disorders
  • Professional Issues in Speech-Language Pathology
  • Cognitive Communication Disorders

คอร์สนี้อยู่ในคณะอะไร ?

College of Arts and Sciences

ตัวเลือกคอร์ส

เต็มเวลา (46 - 52 CREDIT HOURS)

ค่าเรียน
USD $1,160 per credit hour

นี่เป็นตัวเลขโดยเฉลี่ย กรุณาติดต่อสถาบันเพื่อเชคความถูกต้อง

เริ่มเรียน

18 สิงหาคม 2020

สถานที่

College of Arts and Sciences

Verhaegen Hall,

3634 Lindell Blvd,

ST LOUIS,

Missouri,

63108, United States

ข้อกำหนดในการสมัคร

สำหรับนักเรียนไทย

Other English Language Requirements accepted: TOEFL with a minimum score of 550(paper-based).

สำหรับนักเรียนนานาชาติ

Applicants must have an undergraduate degree in communication science and disorders or have successfully completed the prerequisite courses in the field.

Individuals with a bachelor's degree in a different discipline are not eligible for admission into the graduate program until completion of the undergraduate prerequisite courses. Students may be eligible for admission into the communication sciences and disorders leveling program.

Students must meet clinical practicum eligibility requirements for participation in the required clinical practicum.

English Language Proficiency Requirements

To ensure a successful academic experience at Saint Louis University, we require international applicants to demonstrate they are proficient in the English language by submitting scores from any one of the following standardized tests:

IELTS minimum score of 6.5; Internet-based TOEFL (IBT) minimum score of 80; Paper-based TOEFL (PBT) minimum score of 550; PTE minimum score of 54.

เชคตารางสอบไอเอลที่ศูนย์ IELTS ใกล้บ้านคุณ

กรุณาเชคระดับไอเอลของคอร์สที่คุณต้องการสมัครให้ถูกต้อง

ชอบมหาวิทยาลัยนี้

เกี่ยวกับมหาวิทยาลัยนี้

ก่อตั้งในปีค.ศ. 1818 ประเพณีมหาวิทยาลัย Saint Louis ตั้งอยู่บนความคิดทางวิชาการ จริยธรรม จิตวิญญาณและความเห็นใจ

  • อยู่ในอันดับที่ 5 ของสถาบันที่สร้างผลกระทบต่อสังคม
  • อันดับที่ 26 ในด้านการเรียนการสอนระดับปริญญา
  • อันดับ 8 ของมหาวิทยาลัยคาทอลิกชั้นนำในสหรัฐอเมริกา
  • ศิษย์เก่า 97% มีความพึงพอใจในเส้นทางอาชีพหลังจบการศึกษา